İyilik yapıldığında o kişi karşılığını muhakkak vermeli mi?

Sizi borçlandırmak veya kontrol altında tutmak için yapılan her türlü fedakarlık ve iyilik, sizi tavizlere zorlar.
Onlarınki de iyilik değildir.

Ne demişti Cemil Meriç;
“İyilik yapan mükafat bekliyorsa, tefecidir”.
İyilik yapıldığında o kişi karşılığını muhakkak vermeli mi?
İyilik yapıldığında o kişi karşılığını muhakkak vermeli mi?
Cevapla