Yaptığım iyiliklerin bana geri dönüşü neden olmuyor?

Zamanında kimsenin suratına bakmayan fakir garibanlara verip sevindirirdim. Şimdi midem almıyor fakiride. Kim yapar bu iyiliği hiçbirkız fakire selam bile vermezken ben başka bişey verdim. Neden evren beni ödüllendirmiyor
Yaptığım iyiliklerin bana geri dönüşü neden olmuyor?
Cevapla