Kırgınlık ve duygusallığımı neden eğlence konusu yapıyorlar?

Eskiden en ufak şeye ağlardım mal gibi şimdi bunu aştım sayılır ama hala biri bana sesini yükseltsin 2 dakika sonra ağlamam muhtemel küçüklüğümden beri ne zaman ağlasam hep benimle dalga geçiyorlar hep ben anlamıyorum insan değer verdiğine birine bunu yapar mı bunu yapanlar da ailem olacak insanlar 3 abim var 3 de böyle babam olacak adam da niye benim kırgınlığım üzerinden nasıl eğlenebiliyorlar ben anlamıyorum bu çok kırıcı ağlamaktan utanıyorum. artik Allah böyle insnaların.. neyse
Kırgınlık ve duygusallığımı neden eğlence konusu yapıyorlar?
Cevapla