Dizi zevkimden dolayı yargılandım! İnsanlar niye böyle?

Ya en basitinden, az önce yaşadım. Ezel dizisini daha çok sevdiğimi söyledim diye kurtlar vadisi dizisini seven birisi bana demediğini bırakmadı... Ya kardeşim sana ne? Ezel dizisini seviyorum ve sana hesap mı vereceğim? Sen kurtlar vadisini seviyorsun diye ben sana bir şey dedim mi? Ya gerçekten bu ülke niye bu kadar geride kalmış? Bir insanı kendi sevdiği diziyi sevmedi diye yargılamak ne demek ya? Ömrümde bundan çok az saçma şey görmüşümdür... Bu insanlar neden başkalarının kararlarına saygı duymuyorlar?
Dizi zevkimden dolayı yargılandım! İnsanlar niye böyle?
Cevapla