İzlediğimi farketmelerine rağmen, izlemeye devam etmem çok mu kötü bir şey?

İlk defa gördüğümde ilgimi, dikkatimi (genel olarak, özellikle tuhaf birşeyler sezersem) çeken biri olunca yüzüne bakıyorum. Sadece oraya odaklanıp bakıyorum. Benim izlediğimi farkedip bana baktıklarında bile başka tarafa bakmıyorum. Bu çok mu kötü bir şey?

İzlediğimi farketmelerine rağmen, izlemeye devam etmem çok mu kötü bir şey?
Cevapla