Kapalıysan ailen bile sana daha az saygı duyuyor demi?

normal açıkları demiyorum güzel açık bir kız olsan crop giysen daha çok saygı duyarlar sanki yobaz aile kapalı aile bile. Cahil insanlar kapalılara kaba konuşma hakkını kendinde buluyor. Sanki kapalı olmasam annem bu kadar iğrenç olmazdı babam dövmezdi erkekmişim gibi şerefsiz pslik felan diye küfür etmezdi annem her gün adi şerefsiz namussuz demezdi. Annem hoca kapalı ama böyle düşünüyorum cahil insanlar kapalılara daha kolay saygısızlık gösteriyor.

Güncellemeler
+1 yıl
Dünyada tek insan bile kalsam açılmam tesettürümü seviyorum beni bebek gibi gösteriyor ama ilem bundan bile anlamayan insanlar.
Güncellemeler
+1 yıl
sırf ailem değil buna rağmen bana kültürsüzce konuşan gereken kıymeti vermeyen herkes sal@k
Kapalıysan ailen bile sana daha az saygı duyuyor demi?
Cevapla