Uzun boylu olduğum için akran zorbalığı yedim. Sizce kötü mü?

1.73 boyundayım lakin zamanında akran zorbalığı yüzünden bende aşırı bı travma kaldı. Sürekli ne kadar uzunsun , hayatta bu kadar uzun olmak istemezdim, devede de boy var , kadın dediğin kısa olur , o ne be at gibi vs laflara maruz kaldım ve bunu söyleyenler hemcimsin geldim 28 yaşına hala bu durum bende öz güven eksikliğine sebep oluyor yeni ortama girince kaskatı kesiliyorum biri bir şey der mi diye. Atlatamadim çarşıda tek başıma gezemiyorum.

Uzun boylu olduğum için akran zorbalığı yedim. Sizce kötü mü?
Cevapla