Balık etli olduğum için arkadaşlarım kombinime laf ettiler. Sizce kötü mü olmuş?

Ben beğenmiştim :(
Balık etli olduğum için arkadaşlarım kombinime laf ettiler. Sizce kötü mü olmuş?
Balık etli olduğum için arkadaşlarım kombinime laf ettiler. Sizce kötü mü olmuş?
Cevapla