Psikoloğa gidemiyorum kendi kendimi tamir etmem lazım nasıl yaparım?

Her sinirlendiğimde, üzüldüğümde ya da olumsuz herhangi bir durum yaşadığımda yemek yiyorum, birşeyler içiyorum. Bu yüzden boyum 171 ve 89 kiloyum ve bedenimden de kendimden de nefret ediyorum dinimizde yasak olmasa ve ailemin üzüleceğini bilmesem çoktan intihara kalkışmıştım. Birisi beni kafamdan vursa da hepten kurtulsam istiyorum hayatta olduğum her saniye benim için bir eziyet gibi geliyor nefes alamıyorum gece uyuyamıyorum 4 yıldan az süredir tandığım insanların yanında çok stresliyim hep terliyorum o zamanlarda ve ben iyi değilim kendi kendimi iyileştirmek zorundayım okul açılacak eğer kendimi toparlamazsam derslerde kötü olurum derslerde kötü olursam sınavı geçemem sınavı geçemezsem üniversiteye giremem bu yüzden kendimi toparlamam lazım psikoloğa gidemiyorum yardım edin yalvarırım.

Psikoloğa gidemiyorum kendi kendimi tamir etmem lazım nasıl yaparım?
Cevapla