Ben katlanamiyorum ya zaten yapicam cok istiyosan kalkar kendin yaparsin 🙄😒


Elhamdülillah öfke kontrolü problemi yahut sinir krizi geçirme gibi durumlarım yoktur, görsel ve sorunun muhatabı kişiler bu durumlardan muzdariptir, Allah yardımcıları olsun onların ve bilhassa etrafındakilerin...
Amin ama sinir olmamak elde değil
Sinirlenir herkes, elindeki telefonu parçalamak, ortalığı yakıp yıkmak ise temeli olan büyük bir sorundur. Bahsettiğim de bu biraz...
Yok ya benim sinirim cok buyuk bisey olmadıkça öfkemi konrtol edebiliyorum
Bilmem...
Görselde duvarı delip sinirden fişi sokmuş kişi...
Ben de ona göre yorumladım :))
Biraz abarti evet
Geçen dolabı açtım, soğuk su aldım. Sonra raftan bardak aldım, tam bardağa dolduracaktım. Annem geldi, yanımdan geçti. Şişeyi kafaya dikerek su içme, bardağa doldur dedi. Oysa zaten öyle yapacaktım. Sırf annem öyle dedi diye gittim suyu kafaya dikerek içtim.
Ama bi gercek var kafaya dikerek suyun tadi daha guzel geliyo
Küplere biniyorum. Herkes kendi işiyle ilgilensin. Kimin neyi, nasıl yapacağı başkalarını ilgilendirmez...
Helal bee aşko
Aynen öyle
Cevap
25Cevap
shsjs görsele bayıldım. Bana kimse ne yapmam gerektiğini söylemesin, ters tepiyor.
En nefret ettiğim sey 😑
Aynen çok bilmişler ya herkesi yonetmeye calisiyolar
İnadına yapmam genellikle
Hatamı ya da daha kolayını söylerse tamam da gereksiz bir şey derse boş yapma derim. Bunu herkese diyebilirim.
Bazen olur bu. Çoğu zaman sessiz kalırım veya başımı sallarım.
Türk insanında gereksiz bir alınganlık var.
Söylerse bana, teşekkür ederim. Karşıdakinin iyi niyetini neden görmek istemez bu kafa.
Çünku emir vererek diyolar zaten yapilacak o işi bende biliyorum niye diyosun isteğim kaçıyo
Emir vererek konusmazsa cidden tesekkur edip bakarim işime ama emir vererek egolu egolu konusuyo
Deneyecem
Galiba sinirleniyorum annem tarifini bildiğim yemekleri tarif edince acayip sinir oluyorum, bişeyde denmiyo 💁🏻♀️
Evet sinirlenirim. Hatta söylediği için onu sinir edene kadar yapmam skdhdj
Niye sinirleneyim ki zaten yapacam biri soylemis ya da soylememis neyi degistirecek ki!
Evet sinir bozucu, bir de sanki senin aklın kesmezmiş gibi akıl da verir :D
Ezilme korkusundan, kendini güçlü tutmaya çalışanlar böylw yapiliyo genelde. Psikolojik bi furum bu bende bi ara öyleydim
Kulaklarimdan duman cikiyor
İnadına yapmam çoğu zaman..
Evet ozaman tepkimde su oluyor :çok biliyorsan kalk kendin yap kafa ütüleme
Öyle yapanları direk dövüyorum
Siddete hayir skkssk
Şiddet değil mala zarar verme jsjs
Sjskkssk doğru agam
Ters ters bakıp , sağ ol ya derim.
Iyi sakinsin😅
Çok sakinim 👿
İnadım tutar yapmam
Kendim işimi yaparım
Evet. Hatta inadıma yapmam.
Hayır ufak seylerde sinirlenmem
Çok biliyorsan kendin yap derim hep.
Aynen ya bende hiç sevmiyorum bu durumu
Sinirlenirim tabi ki
Kendim yapmayı tercih ederim
Rahatlık üzerine bisiler iste doktor
Bildiğimi okurum
İnat devreye girer ve o iş kalır 😂😂
Aynen😂😂
Iyidir😂
işi bilmeyen adam bu
Evet. O işi yapacağım varsa da yapmam
Sinirlenir surat yaparım direkt
Aşırı hem de
Bide unutursun diye dedim demeleri 😩
Hahaha aynı ben 😝
O işi yapmak istemiyorum
Deliririm
Evet hemde çok
Çok hemde
Evet jsjdj
Hem de nasıl sinirlenirim... 😂
O an o iş benim için bitmiştir yapmam
yapasım kaçıyor.
Evet
Evet
Sinirlenirim
nefret ederim..
Sinirlenmem
Bazenleri 🙃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?