İİstediğiniz herhangi bir şeyi, karşınızdaki insana yaptırabilir misiniz? 😄

İİstediğiniz herhangi bir şeyi, karşınızdaki insana yaptırabilir misiniz? 😄

Şeytan tüyü var dedikleri cinsten bir adamım. Genelde pek dayanamaz insanlar bana. İstediklerimi ve söylediklerimi yaptırabilme yeteneğine sahibim.
Yaptırmak işime gelmiyor benim.. Sırf ben söyledim diye yapmasın.. Değerli bilip, kaybetmemek adına yapılsın bazı şeyler..
Öyle saçma sapan, olur olmaz şeyler yapılmaz zaten..
Yani karşımdaki kişiye bağlı. Ama genel olarak yaptırabileceğimi düşünüyorum 😅
Var sende o potansiyel 😂
Canım isterse insanları çok iyi ikna edebilirim. 😃
Eig için teşekkürler❤
Rica ederiiim 😄🌸
Cevap
18Cevap
Tabii ki, kimseden bir şey istemem, istemedim. Çok nadirdir. Genelde tatlılık, şirinlik yapmama bile gerek yok.
Evet yaptırabilirim, tatlı dilimle...
İşim bunun üzerine. Tanıdığım kişiler bunu gayet iyi biliyor.
İnsanları bir şeylere zorlamam. Zorlarsam manipüle ediyormuş gibi hissediyorum. Karşımdaki isterse yapar zaten. Zorlama gibi bir huyum da yok, herkese anlayış ve saygı içerisindeyim. Böyle insanları da hayatıma aldığım için, sorun yaşamıyorum. :)
Bu konudaki mükemmel değilim. Her şeyi yaptıramam. Çok ısrar etmeyi seven biri de değilim. Genelde istediğim olmayınca depresif takılan piremsese büründüğümden bazen acıyıp kabul ediyorlar ajdjsjxjd
hayatım boyunca hiç tutturmadım istemedim numara yapmadım. ama bir şekilde ne istesem oldu o da benim şansım herhalde
Eğer mantıklı bir şey söylediyse genelde yaparlar ama hadi saçlarımızı platine kadar açıp sonra yeşile boyayalım desem hayır derler
Yaptırabiliyorum. Duruma göre değişiyor yaptırım tarzım ama genel olarak ben söylemeden kendinin anlayıp yapmasini isterim
Yanımda olan kişiye hep yaptırırım istemem yeterli 🥳
Hayır ya bazen şansım dönmüyor bknz: bugün 😂
İnatçı bir yapım ve tatlı bir dilim var sanırım çoğu zaman yaptirabiliyorum
Güvenmem, çünkü herkes kendini bilmiş sanıyor sözümü geçirmek epey zor
Karşımda robot yok. Ben isterim, yapmak isterse yapar.
Fakat ikna kabiliyetim yüksek.
Yaptırırım ve o bunu kendi istediği için yaptığını düşünür
Genelde bu konuda iyiyim ama herkes aynı tepkiyi vermiyor. Karsimdaki çok kararlı değilse evet. Mesela oğlum genel olarak benim sözümü dinler
Kurda sormuşlar boynun neden kalın? kendi işimi kendim görerim demiş. O yüzden birine neden yaptırayım. Kendi işimi kendim görerim
Evet bu konuda iyiyim.
Güveniyorum ama yaptırmam. Manüplasyona karşıyım
fazlasıyla güveniyorum. bu benim işim hatta.
Hayır güvenmiyorum, ben yine kıyamayan olurum
Yaptırabilirim.
Hayır yaptıramam. Cilveli biri değilim
Güveniyorum 😄😄
Kişiye göre değişir bence
o kadar da değil.
Bazen yapabiliyorum evet.
İstersem evet ama ne gerek var ki
Yapmazsa beni kaybeder
Çevremdekilere genelde yaptırabiliyorum
Pek değil, hem kimseden bir şey de istemem.
Güvenirim, kolay bir şekilde de yaptırabiliyorum
Yaptırım elbette.
Tabiki yaptırırım kişilik meselesi bu
O istemiyorsa yapmam, sıkmak istemem onu.
İstersem yaparım ama gereği yok
Dize getirmek benim işim 💪😁
Güveniyorum hem de çookça.
Ben kova burcuyum :)
Güvenmiyorum
More often than not yani sıkça
Kendi bilir
Evet..
Sukir guveniyorum
biraz
Bu konuda kendime güvenim tam
Güveniyorumm
Evet yaptırırım 😁
Bilemedim
evtt😋
Evet
Tabikide hayır 😈
Evet
Sıfır🤦🏻♀️
Evet yaptırırım
Hayır
Bilmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?