Kafaya takarsam gerçek olur diyorum. Mevzuda ana fikir bu. Kafaya takmak.👍😄👍😄 En basit örnek vereyim mi? Sabah uyandım ve mutfağa gidip buzdolabını açtım diyelim. Rafta tereyağı aromalı margarin ve saf hakiki tereyağı var. Bir an kararsız kaldım. Düşünceliyim. Mis gibi çayın yanında tost yapacaktım. Acaba hangi yağı kullansam? Müthiş kararsızım. Hiçbir yağa inancım kalmadı. Kahretmesin, evden aç çıkacağım!!! Çünkü hiç bir yağa kafayı takamadım!!! Şahane, sımsıcak bir tost yemek için bile inanmak ve kafaya takmak gerekiyor, net👍😄👍😄