insan en nihayetinde en çok kendisine karşı acımasızdır kendisini eleştirir kendisiyle kavga eder özünde kendisiyle barışık olan insan böyledir.. sorunu hep kendisiyle dir. bir başkasının kendisine acımasız davranmasına müsade etmez ama kendisine karşı en acımasız yine kendisidir.
En İyi Cevaplar