Bir insanın kendine yaptığını 7 köy bir araya gelse yapamaz derler ya. Benim ki de işte misal. Aslında biraz umursamaz olmayı becerebildikten sonra kimsenin sana bir şey yapmasına izin vermezsin. Yine yaparsa insan kendine yapıyor. Aslında kimsenin bize bir şey yaptığı yok.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
İnsanları umursamayı bırakalı çok oluyor. Zaman geçtikçe bunun dozuda artıyor ama kendime daha çok değer verebilmeyi isterdim. Cidden bir insan kendini sevmezse kaç kişi överse övsün bir işe yaramıyor.
En büyük haksızlığı hep kendine yapar insan sürekli olarak başkalarına zaman ayırmaktan kendine zaman ayıramaz ve yavaş yavaş öldürür önce duygularını sonra kendini...