Psikologlarla (Terapistlerle) sorun yaşayanınız oldu mu? 2. sorum aşağıda merak ediyorum acaba böyle olanlar var mı?

işin kötü yanı psikoterapiste giderken onun beni normal değilmişim gibi davranışları(sana öyle gelmiş demeyin cidden öyleydi kadın, bir terapistin uyması gereken etiği uygulamıyordu terapilerde)

Hani anlamıyorum psikologlar böyle mi yapar? Nasıl mezun oluyorlar acaba bu insanlar?

2. sorun şuydu:Son zamanlar tecavüz edilme korkusu oluştu bende? Benim gibi böyle korkuları olan var mı?

Psikologlarla (Terapistlerle) sorun yaşayanınız oldu mu? 2. sorum aşağıda merak ediyorum acaba böyle olanlar var mı?
Cevapla