Psikoloğa mı ihtiyacım var yoksa sizde de mi böyle mi oluyor?

Bugün 2 kız beni çok sinir etti, inatlaşma oldu zaten anlaşamıyorduk oda arkadaşlarımdı, sinir oldum ayağa kalktım ittim kız hala kahkaha atıyordu benden 2 yaş küçük kendisi, döveceğimi de biliyor ama ilk atağı benden bekliyor ki suçu benim üstüme atacak aklınca o başlattı diyecek. İşte tam bu an elim ayağım titredi korkudan değil sinirden, eğer onları götürmeselerdi bayılcaktım bu ilk defa oluyor acaba ben sinir hastası mıyım? Bir psikoloğa mı gitmeliyim?

Psikoloğa mı ihtiyacım var yoksa sizde de mi böyle mi oluyor?
Cevapla