İyi akşamlar. Yıllardır kaybetme korkusu problemiyle başaçıkmaya çalışıyorum.
İnsanlar beni sevmez, onaylamaz diye bazen istemsizce onların istedikleri gibi olmaya çalıştığımı veya hareketlerimi kısıtladığımı fark ediyorum.
Söylenen en ufak bir söz bile sürekli aklımda kalıyor ve sürekli acaba beni ezik mi görüyor, acaba benimle sadece vakit geçirmek için mi arkadaşlık yapıyor, beni sevmiyor mu diye düşünmeden edemiyorum.
İnsanların hakkımda ne düşündüğünü, beni bırakmak isteyip istemediklerini çok kafama takıyorum. Dışlanmaktan çok korkuyorum. Üstüne bir de çok gurur yapan biriyim ve bu yüzden tüm bunları içimde yaşıyorum.
Kaygılarımdan kurtulamıyorum...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer