
Öyle güzel baksam da gördüklerim beni mutsuz etti hep sanırım mutsuzlukla dolu olduğum için hep mutsuz gördüm olanı biteni güneşin doğuşu güzellikler getirir ama ne olsa batacak dedim mesela.. ağaçlar ne güzel çiçek açmış demek yerine en sonunda kuruyacaklar diyerek bakıyorum.. her şey çok karamsarlık ve karanlıkla dolu..
Aslında kalbimizde aklımızda ne varsa dünyamız da öyle şekilleniyor eğer kötüysek her şey kötü geliyor ve geriliyoruz iyiysek daha iyimser bakabiliyoruz mutluysak daha iyi görebiliyoruz her şeyi en olumsuz şeyler karşısında bile olumlama yapabiliyoruz..
Velhasıl durum bu iken sizin durumunuz nasıl dünya gözlerinize nasıl gözüküyor? gördüğün şey seni mutlu ediyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer