Çok kötü şeyler yaşayıp hayatına devam edebilen insanlar nasıl yapıyor?

Ya bir sınır varsa ve artık insanin duzelemeyecegi kadar boktan bir hale düştüğü bir sinirsa. Ya insanın kafası sorunları bir yere kadar kaldiriyorsa? Böyle hayatın ta mk 💪🙅🤷🙍
Güncellemeler
+1 yıl
yasitlarin tarafından Dışlanma, akran zorbalığı, sevgisiz büyümek, kekolar tarafından defalarca dayak yemek, kafaya beni takmış olan keko çetesi yüzünden dışarı aylarca çıkamamak, 16 yaşında depresyonu aileye söylemek ama azar işitmek, intihar etme düşüncelerinden doktora gidemedigin için kurtulamamak ve uyuşturucuya başlamak zorunda kalmak, uyuşturucu kullandigin için 2 yıl ayataga düşmek
Güncellemeler
+1 yıl
ve eli ayağı tutmaya başladığı andan beri aile tarafından hiç durmadan gir bir işe çalış diye baskı yapilmasi.
Çok kötü şeyler yaşayıp hayatına devam edebilen insanlar nasıl yapıyor?
Cevapla