
Bir insanın hayatınızda var olması o hayatı her şeye rağmen sevmeniz için yeterli mi?

Bir insanın hayatınızda var olması o hayatı her şeye rağmen sevmeniz için yeterli mi?
Dediğim şeyler fazla bireyselliğe kaçıyor ama mezara bile tek giriyoruz. Ne kardeş ne anne baba. Bu kadarı bağımlılık ve bağımlılık benim için her zaman negatif hissettiren bir şey olmuştur. Hatta bununla ilgili bir podcastte şöyle diyordu. “Bağımlılık, bağlılık değildir. Bağlılık; genişlemek, büyümektir, bağlanıp çoğalmaktır. Bir şeyin parçası olmaktır. Bağımlılıksa kendi ihtiyacını dışarıdan karşıladığın için o ihtiyacı karşılayana köle olmaktır.”
Bi noktada konforun esiri olmak evet.🌸
Kişinin psikolojisine bağlı elbette bu ama. Travma kaynaklı değilse zaten sağlıksız bir durum
👍👏
Bazen öyle dönemlere giriyoruz hepimiz, ama önceliğin kendimiz olduğunu zaman geçince anlıyoruz
🫶rica ederim
O gittiğinde depresyon riskin yüksek bunu kimse kendisine yapmamalı birine bağlantılı yaşanmaz
Kötü sartlarda tanısmak vesıle olduysa yıne de ıyıkı olmus kı tanımısım anlamında ama zekay yapa degıstırıyo sjsjsjs haklısın ama kımse bı baskasına hayatının ıplerını vermemelı 🌸
Kader öyle bir anda karşına çıkardıysa elbette yapacak bir şey yok insan boşluktan fazlaca tutunup kendisini kaptırabilir ama erkenden farkına varabiliyorsa âlâ yoksa sonu sıkıntılı olur🌸
Gectik oraları coktan neysekii 🫢herkes kendıne sarılmalı once 🌸
Öyle 🥰
🫶🫶
Yazdıkların çok yoğun bir duygu taşıyor… 🖤 Birine tutunmak bazen insanı gerçekten hayatta tutar, bu çok insani. Ama bütün hayatını tek bir kişiye bağladığında, o kişi giderse sen de dağılacakmışsın gibi olur. Bu sağlıklı bir denge değil. Senin hayatının değeri sadece birine bağlı olmamalı. O kişi hayatının güzel bir parçası olabilir ama tamamı olmamalı. Sen zaten başlı başına değerlisin 🌿✨
Cevap
12Cevap
Mantıklı olmak gerekir. Kimse kimsenin kurtarıcısı değil şu hayatta.
en azından tanıdım dıye de avunulmaz dogru sjsjs
Gerek yok ki. İnsan kötü şeyler yaşayabilir, sıkıntıları da olabilir ama bir başkasının hayalinden umut etmek olmaz
Hayata baglayacak bı sebebı olmayanlar ıcın gecerlı bu sadece evet. Dogru olan degıl
Hayata bağlayacak mutlaka sebepler var ki
duygusal yoksunlukta?
Duygusal boşluk hatanın en büyüğü ya sjdjd
hayatta kalmasına hayatını sevmesine vesile ise yinede iyş bişey ya yazııkk ejej
Hadi senin dediğin olsun. d. d
🥹🌸
değildir,
Çoğumuz öyle değilmiyiz zaten mantıklıdan ziyade bence gerekli anne babamız için bişeyleri başarmalı ya da hayata tutunmalıyız
Yanş sefir oldugun için kabul ediyorum sjsjn
Karahanlı sadakatini takdir ediyor... ve seninle konuşmak istiyor
Bir insan için değil de en önemlisi Rabb'imiz ve rızası için verdiği ömrü yaşamalıyız @Disiaslanımben
manevi olarakta sebep var haklısın
En önemli sebep.
Canı veren ömrü veren herşeyi veren ne diyorsa o. Gerisi sonra
✍🏻🌸
Yok değil o insanda kolunu kanadını kırıyor 🙄😌
ok by derdım de neyssee sjsjsjsj guvenecek dağ yok ozaman herkes kendıne sarılsın
Güven karsılıklıdır ama ıste jssj neyse yeter artık🚬🥹
üzülme ama sağlık olsun de geç🥹
herkeseee
kovmıreem ulaa sjsjsjsj ben kovmadım
sjsjsj hadı kal barı sana emanet buralar
Karşındaki kişiye göre değişir
hayatınızda olduguna veya bı sekılde tanıstıgınıza bıle hosnut kaldıgınız bırısı mesela
Verdiğin örnek için teşekkür ederim Ama verdiğin örnek doğrultusunda birisi hayatına girmiş olsaydı kesinlikle ve kesinlikle hayata tutunurdum onun için çünkü onunla yaşanacaklar var Güzel günler var bu kötü günleri bana unutturacak birisi var diye düşünerek Hayata tutunurdum ve onunla güzel günlere umut dolu bakardım
En ufak bi sevgi kırıntısı bile insanı hayata bağlıyo. Sevgi hayatınızda olsun hep 🙏🏻🌸
Umut etmek her zaman güzeldir bence çünkü umut ediyorum inanıyorum inanmak başarmanın yarısıdır ve ben her zaman Yarısını başarırsam geri kalan yarısında başarmak için elimden geleni yaparım her ne kadar sevgi mutluluk huzur benim hayatımda olacaksa hepsinin daha fazlası Senin de hayatında olmasını dilerim çünkü hayat paylaştıkça güzeldir❤️🩹❤️🩹
teşekkür ederimm 🌸🌸
Sığınmak mı sevmek mi bütün mesele bu
hangisi yeterli
Çaresizliğin getirdiği duygu sevmekten kuvvetli değil diyebiliriz ozaman.
minnet vefa bunlarda kuvvetli duygulardır tabi. Ama hayatı yine de sevmek için yeterli olmaz haklısınız
Değil. Çünkü o insan gidince enkaza dönüşürsün
Pek değil
eser miktarda mı sağlıklı olsun snsn
Sanat sepet işler saçmaya
Böyle olan vardır belki
Bilmiyorum
🤷🏻♀️
pek degil
muhtemelen
Sağlıklı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?