Şiirlerimle, resimlerimle, kedilerimle, çiçeklerimle, kendi naif ve hisli dünyamda yalnızlığımı yoğunca yaşamam iyi mi, kötü müdür?

Sırf can acıtmak ve moral bozmak amacıyla yazılacak kalpsizce aşağılayan yorumlar haricinde her görüşe saygım sonsuzdur. 😊 Sorumu cevaplayan ve cevaplamayan herkese teşekkürler. 😊
Şiirlerimle, resimlerimle, kedilerimle, çiçeklerimle, kendi naif ve hisli dünyamda yalnızlığımı yoğunca yaşamam iyi mi, kötü müdür?
Cevapla