Kendi dünyamda küçük not defterlerime yazdığım şiirlerimle ve çizdiğim resimlerimle moral bularak yalnız yaşayışım çok itici midir?

Özellikle saygıdeğer hanımefendilerin beni fiziksel ve ekonomik kıstaslar çerçevesinde beğenmediğini biliyorum. 😊 Belki kendimce hayat gailelerim çerçevesinde empati kuran olur da ben de onlara teşekkür ederim. 😊 Herkese sevdikleriyle ve hobileriyle mutluluklar... 😊
Kendi dünyamda küçük not defterlerime yazdığım şiirlerimle ve çizdiğim resimlerimle moral bularak yalnız yaşayışım çok itici midir?
Cevapla