Güncellemeler
1 yıl
Hata sanki
Kimseyi de sevemiyorum ya, aldığım da yok ama
Yani sıkılıyorum arada insan yanında birini istiyor diyorsan bence önce çevrene bak iyi anlaştığın sohbetin iyi olduğu yapına uygun birisi varsa onu değerlendir derim haybeye birisi gelirse sakin hayatını zehir edebilir.
Yoo sıkılmıyorum da etrafımda da kimse yok uyan uygun biri. Kimseyi de sevemiyorum
Cevap
3Cevap
Senin bileceğin iş ben karar veremem
Şansına artık
Yok ki bende
Öyle
edersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?