Ben nıye boyle oldum sebebı kendımı yalnız hıssetmem mı?

Herseyden alınıp kusuyorum annemle babamla konusmuyorum 22 yasımdayım ergen degılım onlar da kotu ınsanlar degıller sadece bazen sevmedıgım sakalar yapıyolar ben kotu nıyetlerı olmadıklarını bıldıgım halde hemen kırılıyorum sadece onlara degıl kızlarla da boyleyım hemen mesafe koyuyorum sankı kendımı boyle koruma altına alıyorum daha fazla kırılmamak ıcın ama artık kendımden bıktım (
Ben nıye boyle oldum sebebı kendımı yalnız hıssetmem mı?
Cevapla