Öfke anında otokontrolümü nasıl sağlarım?

Çok sinirli ve fevri biriyim, en ufak bir söz davranış beni deliye döndürür ya o anda bir şeyler yapar bağırır çağırırım ya da hemen intikam planları kurmaya başlarım kafamda. Yaptıklarımın sonrasında genelde pişman olurum, boşverip umursamasaydın diye, sonrasında da kendimi hep telkin ederim, sakin ol öfke sana hiçbir şey kazandırmıyor aksine yoruyor diye. Ama olmuyor fevrice davranıveriyorum.
Öfke anında otokontrolümü nasıl sağlarım?
Cevapla