
Sustum ben konuşmanın anlamını kaybettiği bir andı ne dersem diyeyim anlamayacaktı dahası kelimeler israf edilecek nefes tüketilecek ama sonunda boşa olmuş olacaktı. Bu suskunluğu kabullenmek olarak yorumlayabilmek kendi bakış açısından mümkün olsa da aslında bu suskunluğun sebebi konuşmanın anlamsız bir noktada olduğu için bunu geçiştirmek içindi. hepsi bu
Yaşadığımız bir çok olaylarda insanların sözcüklere baş vurması öfkeye baş vurması nefrete bazen de göz yaşlarına başvurması normaldir öfkelenir tehditler savunur nefret eder bunu dile getirir hala çabalar nazikçe ister bir şekilde bu olaya tepkini koyar
Ancak susmak ve bir şey söylememek olanı biteni olduğu gibi kabul ettiğimizi mi gösterir?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer