Susuyor olmamız olanı biteni kabullenmemiz anlamına mı gelir?

Susuyor olmamız olanı biteni kabullenmemiz anlamına mı gelir?

Sustum ben konuşmanın anlamını kaybettiği bir andı ne dersem diyeyim anlamayacaktı dahası kelimeler israf edilecek nefes tüketilecek ama sonunda boşa olmuş olacaktı. Bu suskunluğu kabullenmek olarak yorumlayabilmek kendi bakış açısından mümkün olsa da aslında bu suskunluğun sebebi konuşmanın anlamsız bir noktada olduğu için bunu geçiştirmek içindi. hepsi bu

Yaşadığımız bir çok olaylarda insanların sözcüklere baş vurması öfkeye baş vurması nefrete bazen de göz yaşlarına başvurması normaldir öfkelenir tehditler savunur nefret eder bunu dile getirir hala çabalar nazikçe ister bir şekilde bu olaya tepkini koyar

Ancak susmak ve bir şey söylememek olanı biteni olduğu gibi kabul ettiğimizi mi gösterir?

#DengesizBirAdam

Susuyor olmamız olanı biteni kabullenmemiz anlamına mı gelir?
Cevapla