Fitness'a gitmek istiyorum ama özgüvenim yok, ne yapmalıyım?

Sosyal fobim var, dalga geçmeyin lütfen. Fitness'a gitmek istiyorum ama gidicek arkadaşım yok, kolay arkadaş edinme gibi huyum yok. Şimdi orada gurup arkadaşlar falan vardır. bir şey olur gülerler veya garipserler belki bilmiyorum. Bunun içinde gitmeye üşeniyorum. Sizce gitmeli miyim?
Fitness'a gitmek istiyorum ama özgüvenim yok, ne yapmalıyım?
Cevapla