Hayatta yaşama amacım sebebim yok hiç bir şey beklemiyorum yaşamdan normal mi?

Yaş 26 lise 1 terkim son 10 yılım eve kapanarak geçti engelli kimliğim var havaalanı temizlik işi yapıyorum işi de kendimi de küçümsüyorum dış görünüşüm dökülüyor boyum kısa şişmanım çatlaklarım var dişim eksik hiç sevmiyorum kendimi 1 arkadaşım bile yok.. sosyofobim var zaten hayattan hiç bir şey beklemiyorum yaşama amacım yok benim hiç bir şey mutlu etmeyeceğine eminim...

Hayatta yaşama amacım sebebim yok hiç bir şey beklemiyorum yaşamdan normal mi?
Cevapla