Yaptığın hatalar için daha sonra ‘İyi ki yapmışım’ dedin mi hiç?

Yaptığın hatalar için daha sonra ‘İyi ki yapmışım’ dedin mi hiç?
Yaptığın hatalar için daha sonra ‘İyi ki yapmışım’ dedin mi hiç?
Cevapla