Kişilik & Karakter konusunda 13,5b cevap paylaştı.
Hata gibi görünür ya da görünmez, ben yapmışsam yapmışımdır. Ve bir şeyleri yapmışsam mutlaka gerekçelerim vardır, o nedenle iyi ki yaptım dediklerim var evet. Eğer birini üzmek istemiyorsam da bunu söyler hallederim.. Bunun dışında pişmanlık duymam..
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Evet oldu ama çok çok az. mesela bazen bir karar veriyorum kesin yanlış yaptım diyorum ama bakıyorum ki aslında doğru yapmışım.. ben çoğunlukla doğru kararlar alırım. yani mesela bir kararı verdiysem zaten çok düşünmüşümdür ya da benim için en doğru olan seçenek odur muhtemelen.. ama insanız hata yapabiliriz elbet. 🍀