Özgüvenim düşük. Son zamanlarda ne yaparsam yapıyım kendimi yetersiz ve boşlukta hissediyorum. Hatta anksiyete yaşıyorum. Annem diyorki psikolojik destek almaya ihtiyacım var. Dışında ve ya iletişiminde bir sorun yok, sorun sadece iç dünyanda diyor. Kendini psikolojik olarak iyi hissetmiyorsun o yüzden mutsuzsun diyor. Açıkçası bende katılıyorum. Son zamanlarda düşüncelerimi fazla kontrol edemiyorum. Anlık mutluluklar yaşıyorum sonrasında yine boşluktayım.
Fakat iç dünyamdaki traumalarla yüzleşicek cesaretim ya da gücüm yok gibi. Hayatım boyunca hep kontrollü biri oldum, sorunlarımı hep içimde yaşamaya özen gösterdim. Birine kendimi açmak bana zor geliyor.
Siz ne diyorsunuz? Aranızda destek almış olan var mı? Nasıldı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer