Psikolojik destek almaya ihtiyacım var, fakat buna cesaret edemiyorum. Ne yapmalıyım?

Özgüvenim düşük. Son zamanlarda ne yaparsam yapıyım kendimi yetersiz ve boşlukta hissediyorum. Hatta anksiyete yaşıyorum. Annem diyorki psikolojik destek almaya ihtiyacım var. Dışında ve ya iletişiminde bir sorun yok, sorun sadece iç dünyanda diyor. Kendini psikolojik olarak iyi hissetmiyorsun o yüzden mutsuzsun diyor. Açıkçası bende katılıyorum. Son zamanlarda düşüncelerimi fazla kontrol edemiyorum. Anlık mutluluklar yaşıyorum sonrasında yine boşluktayım.

Fakat iç dünyamdaki traumalarla yüzleşicek cesaretim ya da gücüm yok gibi. Hayatım boyunca hep kontrollü biri oldum, sorunlarımı hep içimde yaşamaya özen gösterdim. Birine kendimi açmak bana zor geliyor.

Siz ne diyorsunuz? Aranızda destek almış olan var mı? Nasıldı?

Psikolojik destek almaya ihtiyacım var, fakat buna cesaret edemiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla