"Hatalarımız olabilir, hepimizin helalleşmesi lazım."

Bu siyasetçinin konuşmaları, bana samimi geliyor sizde de öyle mi yoksa ben mi safım?
"Hatalarımız olabilir, hepimizin helalleşmesi lazım."

Bu siyasetçinin konuşmaları, bana samimi geliyor sizde de öyle mi yoksa ben mi safım?
CHP liyiz ama bu başkanı bizde istemiyoruz , artık lütfen koltuğu bıraksa da , arkadaki ayakta duranlardan biri otursa o koltuğa. O zaman görsünler, muhalefet nasıl olur Canım ülkemde. 👍👍
Cevap
4Cevap
Muhalefet iktidar için önemlidir. Ben Kemal Kılıçdaroğlunu seven biri değilim fakat dinlenmesi gerekiyor. Ama muhalefetligini bir yönden icra edemiyor..
Ben şu an ülke siyasetinde içinde bulunduğumuz durumu gerçek anlamda toparlayabilecek birini göremiyorum. Siyasette samimiyet aramayı çoktan bıraktım.
Hdp'ye yanladığı için chp'yi bıraktım. Oylar zafer partisine
Seviyorum ve inaniyorum demokrat dedem benim Bırakın Mansur Yavaş, İmamoğlunu asıl adam bu ama millet niye onlarda ısrar ediyor anlamıyorum
Sanırım saf olabilirsiniz
Sadece bir sahne vardı ya "derhal burayı terk et kardeşim! " onda biraz beklemediğim bir davranıştı adam sözünü kestiyse kesti yani kovanın bir manası yok
sen safsin evet
Siyasetle alakam yok kişilik olarak sordum düşüncen için de teşekkürler
Samimi
Samimi gayet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?