AKP’li değilim aklımı kurcalayan soruyu ekte belirttim bu konu hakkında siz neler düşünürsünüz?

Öncelikle tekrar ediyorum AKP’li değilim düşünce olarak ise saadet partisine yakın muhalif bir gencim 2 sene önceki ilk oyumda chpye destek verdim fakat aklımda şu soru oluştu bazı insanların tekrarlarlayan görüşlerini görünce elbette her inanca ve inançsızlığa saygım var fakat olur ki Chp iktidar olursa biz gibi muhalif bile olsak inançlı Müslüman olan bütün insanlara her şey sizin yüzünüzden oldu algısı devam edilip devlet imkanlarından geçmişte olduğu gib uzak tutulmaya çalışılır mıyız diye endişelerim var neler düşünürsünüz

AKP’li değilim aklımı kurcalayan soruyu ekte belirttim bu konu hakkında siz neler düşünürsünüz?
Cevapla