Yaşamak istemiyorum 2 dk dışarı çıktığımda bile hayatı sorguluyorum?

Bıktım artık hayattan yaşamak bile istemiyorum s@çma geliyor bir kitap okuyasım yok bir ders çalışasım yok üni sınavımda kötü geçti kesin mezuna kalacağım üni kazansam bile açıkta kalırım sürekli umutsuz düşünüyorum her gün dizi izliyorum insanlar hayatlarını çok güzel yaşıyor piskolojik sorunlarım var gibi artık herşeyi umursuyorum kendimi geliştirmek istiyorum fakat okadar üşengeçim ki geçmişte de hep okulda küçük düşürdüler arkadaşlarım başarısız dersleri kötü olan düşünmeden konuşan sürekli kendisini eleştiren karakterini beğenmeyen birisiyim odaklanma sorunum var eskiden resim çizerdim o yeteneğimi bile kaybettim insanlarda iki yüzlü
Yaşamak istemiyorum 2 dk dışarı çıktığımda bile hayatı sorguluyorum?
Cevapla