Daha önceden sizinle çok samimi olan bir kız arkadaşım hakkında kızın hesabını ifşa etmemek için söyleyemiyorum onun hakkında bir şey sorucam kız gizliliğe çok önem veren birisi olduğu için söyleyemiyorum sadece 1 soru sorucam sonra isterseniz engelleyin
Bakın beyefendi benimle zamanında yakın olan o kişi her kimse eğer iyi veya kötü bir şey asla söylemem duymakta istemem bilginiz olsun. O yüzden başka arkadaşı varsa onunla iletişime geçebilirsiniz.
Kusura bakmayın rahatsız ettim bildiğim kadarıyla kızın bu siteden tek arkadaşı sizsiniz hakkında bir şey söylemeyin tamam ama kızın adı ayşe şuanda birbirinizi takip ediyorsunuz eğer iletişiminiz devam ediyorsa lütfen benimle iletişime geçmesini söyler misiniz en azından rica ediyorum bu iyiliği çok görmeyin onunla konuşmamız gereken konular olduğunu düşünüyorum
İsminin öyle olduğunu bildiğim ve benimle yakın arkadaş olan biri yok takip ettiğim insanlarla sürekli iletişim halinde de değilim o yüzden yardımcı olamayacağım kusura bakmayın.
Özür dilerim biraz fazla ısrar ediyorum farkındayım kız gizliliğe çok önem veren birisi olduğu için hesabı söyleyemiyorum ve zamanında ruh ikizim gibisin aynı şeyleri düşünüyoruz seninle demiştiniz birbirinize rica ediyorum sadece hesabı söylemek istiyorum başka bir şey de söylemem
Söz çok güzelmiş, ne kadar da beni anlatan bir söz...
İçimde ki hiçbir şeyi hiçbir zaman kelimelere, sözlere dökemedim asla, yapamıyorum. Yapsam daha çok kırılıp, üzülecekmişim gibi hissediyorum bu da beni suskunluğa, sessizliğe itiyor. Daha çok kırılıp, üzülmektense üzüntülerimi içimde taşımayı tercih edeceğim uzunca bir süre...
Sustuklarımızda içimizde büyüyor böylelikle ama olsun. "Bir ara çok konuşuyordum bir faydasını görmedim bıraktım." demiş rahmetli Erdal Tosun bu da bu da biraz öyle bir şey işte.. 💫
Ben bu konuda çok değişkenlik yaşıyorum. Bazen ben bile ağzımdan çıkan söze hayret ediyorum. "Bunu ben mi söyledim?" diyorum. Bazense hislerim öyle galip geliyor ki "Bu da neyin nesi, sakin ol sakin..." Diyorum. İkisi de yerine göre etkili diyeyim.🦋
Sözlerimi yerinde ve zamanında kullanmayı bilirim.. Ağırdır laflarım.. Kırar, yakar, incitir.. Haklı olmadığım hiçbir konuda da yapmam bunları.. Buna layıktır, layık olduğunu da alacaktır, aldılar da..