Yaşadığınız bütün anılarınızla iyisiye kötüsüyle var olmak mı yoksa tamamen varoluştan silinip asla ama asla varolmayacak olmak mı?
Sanırım ben asla var olmamayı seçerdim.
Sanırım ben asla var olmamayı seçerdim.
çok fazla var olmamayı gerektiren sıkıntım yok ama var olmayı gerektiren çok bir şey de yok. en dibe vurduğumda keşke olmasaymışım diyorum bu sıralar. iyi ki varım dedirten aşırı derecede mutluluk veren bir şey de yok. bu yüzden var olmamayı seçerdim.
Cevap
6Cevap
Ölümsüz olmak isterdim her ne kadar sık sık şikayet etsem de hayattan her şeyden
Ateistlere göre var olmamak
İslama göre var olmak
Var olmamak tabi ki
Asla seçemezsin😉
Var olmak ya da olmamak işte tüm mesele bu
Var olduk ne anladik sanki
Var olmak bence
Hiç olmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?