Güncellemeler
+1 yıl
Başkalarıyla görüşmek istiyo
Sürekli sıkıldığını hissediyorum ama ben de kendi halinde aşırı sosyal biri depilim ona ben demedim ki bende kal diye
gece vakti balkonda dedikodu, kahve güzel gider. eski meseleler açılır, stalk yapılır biraz. film izleyebilirsiniz, kart oyunları oynayabilirsiniz, gündüz vakti çevrede gezilecek park, bahçeye falan gidebilirsiniz. hatta netten de bakabilirsin belki daha yaratıcı şeyler bulursun.
Cevap
6Cevap
Telefono elinden bırakta flan falan bak olmadı gazoz kaplarından dama yapıp oynayın
Gelsin iki tokat atayım kendine gelir ortamdaki kasvetli hava dağılır
Konuş
Ya hep ya hiç.
Takma bukadar knka ya
Balkondan aşağı at gitsin
🤣🤣😅😆😆😁😁
Zor durum bilirim
UNO oynayın
Güreş tutun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?