Beni çok süzüyor ama hala bir adim atmadi, ne yapmaliyim sizce?

Merhaba arkadaslar. Okuldan bir cocuk var her gun neredeyse her ders arasi göz göze geliyoruz. Bana baktigini, beni suzdugunu kac kere gördüm. Fakat hala konusmadik bir gelisme yok. Sizce ne yapmaliyim, ondan hoslaniyorum ve artik bir ilerleme olsun istiyorum?
Beni çok süzüyor ama hala bir adim atmadi, ne yapmaliyim sizce?
Cevapla