Sayısalcıyım fakat kimyam iyi değil, hatta berbat diyebilirim. Yani yapamıyorum kimyayı. Tıp istiyorum fakat kimya lazım. Ne yapmalıyım sizce?

Kimya lazım. Yapmam lazım. Sizce ne yapmalıyım?
Sayısalcıyım fakat kimyam iyi değil, hatta berbat diyebilirim. Yani yapamıyorum kimyayı. Tıp istiyorum fakat kimya lazım. Ne yapmalıyım sizce?
Cevapla