+1 yılKimyada sana itici gelen ne de yapamıyorsun temelden başlayıp tekrar etmeyi denedin mi?
Biraz da o dersin öğretmenin den kaynaklanır öğrencinin başarısı öncesi ve sonrası nasıldı dersle aran
Sayısal mezunuyum. Lise 1 de en iyi sayısal öğrencisi bendim ama 2. Sınıfta tepetaklak geldim öğretmen faktörü var burada senin durumun nedir03 Yorumla
Soran+1 yılTemelden başlamak derken 9. sınıftan mı başlamalıyım?
- +1 yıl
Seviyene göre Nereden itibaren takılıyorsun
- +1 yıl
Hasan 2 salak osman 4 ten itibarense işin zor çok yol alman gerek
En İyi Cevaplar
+1 yılbende sayısalcıydım benim biyolojim kötüydü ezber olduğu için, kimya matematik ve geometriden sonra en sevdiğim dersti kimyayı düz kafa çözmeye çalıştığın için sevemiyor olabilirsin şöyle düşünelim kimya ne işe yarıyor en basiti eczacılar ilaç yaparken bir karışım yapacaklar bunun oranını belirleyececkler soruya bakarken kendini bir ilaç firmasının kimyacısı gibi gör tepkime oluşturacaksın ve hangi elementten ne kadar karıştırmalısın işi zevkli hale getir formülleri kağıtlara yazıp çalışma odanın duvarlarına koy bakmasanda olur o bilinç altına işler zamanla soruları çözerken o kağılardan formüllere bak kısaca o kağıtlar senin için sınav kopyası olsun ve bol bol soru çöz takıldığın soruları hocalara sor anlamazsan tekrar ve tekrar... sadece işin mantığını kapmaya çalış bu kadar yorumdan sonra ne iş yaptığımı soracaksın belkide katü matematik öğretmenliğini kazanmış maddi açıdan üniversiteye gidemediği için kpss ile memurluğu kazanmış bir vatandaşım hayat herşeye kadir...
30 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Geme kimyan değişti...
static.59saniye.com/.../...0423214201-8362-big.jpg00 YorumlaTıpta okuyorum şu anda tavsiyem gelme. Geliceksen de kimya kolay bir ders halledersin bir mat fizik değil.
06 Yorumla
SoranMatematik ve fiziğim iyi. Yapabiliyorum. Ama kimya...
Soran+1 yılPeki ne yapabilirim ki? Yani 9. sınıftan mı başlayım çalışmaya?
Soran+1 yıl9. sınıftan beri berbat kimyam. Tek formül bile bilmiyorum desem anlarsın sanırım :)
+1 yılBen de sayısalcıyım ama en fazla 3 tutturdum. Şans topunda şansımı deneyeceğim.
00 YorumlaAh be kardeşim kimya bela bişeydir, liseyi kimya okudum gittim harita mühendisi oldum. sayısalsa kimyayı öğrenecen balına bela olup çıkacak
00 YorumlaÇalis kardesim kimya kotuydu neden sayisal gittin? :/
01 Yorumla
SoranSadece 1 dersim kötü sayısaldan. Diğerleri gayet iyi.
+1 yılAllah belamı versin fizik ve matematiğin toplamı şu * * dersinden daha kolay. Öldürürler de yapmam benden bu kadar günlerdir uğraşıyorum anlamıyorum. Yetti artık.
40 YorumlaÖğretmen dersden nefret ettirdi bir bok yapamıyorum
40 Yorumla
+1 yılkimya öğrenmemn lazım :)
00 Yorumla
+1 yılÖncelikle yapamıyorumu kafandan sil at :)
10 Yorumlakimya calıs bol bol
10 Yorumla
Detaylı bilgi

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer