Hayal kurup beklenti içine girmemek, umutlu olup her ihtimali kabullenebilmek, çabalamak ama kadere de inanmak en doğru yol mudur?

Kendi küçük dünyamda hayallerim, o hayalleri gerçekleştirmek için çabalarım var. :) Hayallerim gerçekleşmezse bende sır kalır, gerçekleşirse neşe ve rızık olur. :) Şu hayatı öyle bir yaşayalım ki her ihtimale gösterebilecek bir tebessümümüz olsun. :) Öyle değil mi dostlar? :)

Hayal kurup beklenti içine girmemek, umutlu olup her ihtimali kabullenebilmek, çabalamak ama kadere de inanmak en doğru yol mudur?
Cevapla