
umut..
aslında zehirli bir ok insanın kalbine saplanan
hiç olmayacak bir anda bir an geliyor
Ve umut ediyorsun..
İstiyorsun..
olsun istiyorsun..
Bunun için coşkuyla koşuyorsun
Çabalıyorsun..
Ama o sana yakınlaşması gerekirken
uzaklaşıyor birden..
nefesin kesiliyor uzaklaşamıyorsun
Farkında olmadan yine mahvediyorsun kendini
hem de ne için
boş bir umut..
Biz insanlar umut etmeden yaşayamayız kim ne derse desin herkesin belki de çok dillendirmese de hayata dair umutları olur bu umutlar kimi zaman elle tutulur bir kıvama gelince insan hareket eder yani beklediği şeye kavuşmak ister
bir an her şey yolunda gidiyor gibi olurken bir anda işler değişir güzel şeyler oluyor derken bir anda işler ters gider sana iyi gelenler senden uzaklaşır uzun yıllardır beklediğin her şey bir anda puf olur uçar gider
Durum böyle olunca acaba umut etmek insanın kendisini her fırsatta mahvetmesi mi oluyor sizce?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer