Selamm🥳🥳
Siz hayatınızı çoğunluk nasıl yaşıyorsa genel kurallar neyse ona göre mi yaşarsınız yoksa kendi istediğiniz gibi mi?

Selamm🥳🥳
Siz hayatınızı çoğunluk nasıl yaşıyorsa genel kurallar neyse ona göre mi yaşarsınız yoksa kendi istediğiniz gibi mi?

Kendi istediğim ile yaşamak daha iyi geliyor.
Benim hayatım benim düzenim.
Pişmanlıklar ile geçmişe bakmak istemiyorum. Belki şu anda bile pişman olabileceğim şeyler yapıyor veyahut yapmıyor olabilirim. Yine de ruh halimin esintisine göre hayatıma devam etmek daha huzur verici.
Cevap
15Cevap
Kendim istediğim için. toplumun ya da çoğunluğun neyi sevdiği ya da seçtiği benim tercihlerimi etkilemiyor
Herkes kendime göre yazacağı için bir tane diğer seçeneğe de oy gitsin diye çoğunluğa göre yaşıyorum diyim bari
Kimselere rahatsızlık vermeyecek şekilde ve kendime göre
Kendi istediğim gibi yaşıyorum. Uymayan bir şey var ise bana söylerim.
Benim gibi yaşayan başka kimse yoktur hiç evden dışarı çıkmadan işsiz parasız aşksız asosyal yalnız bir hayat yaşıyorum
Hayatım yok ki yaşayayım
Canım ne isterse onu yaparım.
Kendi istediğim gibi tabiiki
Ben nasıl istiyosam öyle yaşarım 😂
Yalan söylemeyeyim. İkisinden de biraz var.
Kafama göre bebek.
İstediğim doğrultuda yaşarım.
Kendi isteğim
Kendi
Kafama göre
kendi istegim gibi
Kendi isteğime göre
Keyfime göre
Kendi istediğim gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?