sana bir şey sorucam. Amerika'da bir üniversiteye kabul edildim fakat i 20 belgesi için benden finans garantisi istiyorlar. bu formu doldurmak için param yok parayı nasıl bulabilirim. hangi kurumlarla iletişim halinde olabilirim
Evet, tıpa sayısaldan giriliyor sadece Periyodik tabloyu kastediyorsan gerek yok önemli kısımları bilmen yeterli Edebiyattan hiçbir farkı yok hatta daha fazla ezber
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kamuda çalışacaksan mecbur
Hayır
altta kamuda çalışacaksan mecbur demiş
Bir sitede gördüm sadece ayrıca ülkede doktor açığı varken atanamama durumu olmaz merak etme
hayır. kpss. şartı var mı bunu merak ediyorum doktor tanıdığın var mı
Var
ona sorar mısın. kpss ye girmiş mi. gençler giriyorlar mıymış.
ve tanıdığın doktor nasıl bir semtte yaşıyor. iyi kazanıyor mu.
Kendisi almanyada iyi kazanıyordur diye düşünüyorum ne kpss ye ne de tusa girdi o yüzden bu konuda sana yardımcı olamayacağım
Almanya yı biliyorum. orada yaşıyorsa durumlar değişir. Türkiye çok saçma bir ülke değil mi sence de
sana bir şey sorucam. Amerika'da bir üniversiteye kabul edildim fakat i 20 belgesi için benden finans garantisi istiyorlar. bu formu doldurmak için param yok
parayı nasıl bulabilirim. hangi kurumlarla iletişim halinde olabilirim
Öyle, mezun olur olmaz gitmeyi düşünüyorum
Onu bilmiyorum ya
sen tıp mı okuyorsun
2 ay sonra umuyorum
sonuçlar açıklanmadı mı tıp mı yazacaksın
20 sinde açıklanacak evet tıp yazacağım
nr zaman çalışmaya başladın.
kaç bine gireceksin. biyoloji şart mı
Geçen sene 35k dan mezuna kaldım
Emin değilim 4k ile 8k arası bekliyorum
Derece için şart
biyoloji olmadan tıp olmaz mı
geçen seneki puanlar kullanılabiliyor mu 35 bin ile tıpa girerdin
Biyoloji tyt de 6 ayt de 13 toplam 19 soru yani tabi ki bilmek zorundasın
Paralı olanlar çoğu bir de izmirden ayrılmak istemiyorum çok
Tyt sini kullanabiliyorsun ama ayt ye yine girmek zorundasın yani geçen seneki puanı kullanamazsın
tyt ye girmeyip ayt girse olur mu
biyoloji konuları çok mu
kaç ay sürer çalışmak.
ben şu an olasılığa kadar geldim.
Bir önceki sene sınava girdiysen sonraki sene sınava kayıt olurken geçen senenin tyt puanını kullanmak istiyorum diyorsun
Tyt konularının bitmesini bekleme direkt denemeye başla ayt yi de bur yandan bitir
ayt matematikten mi bahsediyorsun
tyt ayt biyoloji sürekli kelime ezber mi gerekiyor
Evet ben bunun icin meb kitabından özet çıkarmıştım ama kampüs diye bir kanal var ordan da not çıkarabilirsin
biyoloji toplamda kaç kelime ezberlerim sence
Onu bilemem ama düzenli tekrarla en kolay halledilebilecek derslerden
sayısalcı mıydın
biyolojide 10 bin kelime ezberlemem lazım mıdır
kimya tabloyu ezberlemem lazım mıdır
eğer biyoloji ezberse edebiyat ile ne farkı kalıyor
Evet, tıpa sayısaldan giriliyor sadece
Periyodik tabloyu kastediyorsan gerek yok önemli kısımları bilmen yeterli
Edebiyattan hiçbir farkı yok hatta daha fazla ezber
anlıyorum teşekkürler. instagram verebilir miyim sana.
Maalesef
hiç tanışmıyor musun buradan. arkadaş olarak. 20 yaşındayım
Hayır tercih etmiyorum
sen bilirsin.
nasılsın iyi misin
Iyiyim teşekkür ederim yalnız artık sorunu cevapladığım için burada sohbeti sonlandırıyorum sana iyi dersler:)
yapma böyle fjrjrjrrj
gittin mi
bir şey yapmadım ki
Artık yazmasan mı diyorum
p fotoğrafa tezatlar dolu yazmışsın sende mi dalga geçiyorsun
Pardon? Nasıl yani
bir soruda kadın fotoğrafı koymuşlar sende fotoğrafa tezatlar la dolu yazmışsın. espri miydi
Evet.
Hayir