İyi akşamlar. 🌠

Yalnızlığı sever misiniz?
Yalnızlık size acı mı veriyor, yoksa huzur mu?
İyi akşamlar. 🌠

Yalnızlığı sever misiniz?
Yalnızlık size acı mı veriyor, yoksa huzur mu?
İkisi de. Özellikle birisine biraz olsun açılıp onun hayatımda olmaktan ziyade hayatımda kontrol sahibi olmaya çalıştığını gördükten sonra kendisinden ayrıldığımda derin bir huzur bulurken yalnızlığın kollarında yeterince uzun zaman kaldıktan sonra yavaş yavaş canınızı yakmaya başlar.
Görüşün başından sonuna resmen anlam bütünlüğünü yitirmişim. Kendimden 'tiskindim'
Sorun yok @zirhipaslikahraman
Ben anladım. Teşekkür ederim. 😊
Yalnızlığı seviyorum ve bunun acısını hissetmedim hiç.
Tercihi yalnızlıklar huzur ve sakinlik veriyor bana. Ama yalnızlığı mecburen yaşamak zorunda bırakılmış olsaydım belki çok daha farklı bir açıdan bakardım olaya.
İstemediğin hâlde buna maruz kalmak elbette her insanı derinden sarsar.
Ben keyfi kısmıyla ilgileniyorum genelde.
Teşekkürler. 🙃
Daha çok huzur veriyor.
Yalnız olmak kendimle vakit geçirmeme, kendimi tanımama ve kendimle daha barışık olmamı sağlıyor ki bu da hayatın zorluklarına karşı daha dirayetli olmamı sağlıyor.
kafanda yalnızlığı abartırsan ve dramatikleştirirsen acı verir. abartmadan kafana takmadan doğal olarak yaşarsan ve sıkıntılı şeyler düşünmezsen ve hissetmezsen huzur verir.
kısacası kişinin ruh haline göre değişir. olumlu düşünürse olumlu hissederse huzurlu ve mutlu olur.
olumsuz düşünürse ve olumsuz şeyler hissedersede tam tersi olur.
Teşekkürler.
Cevap
5Cevap
En güzel huzur yalnızlık. İnsanlar sinir bozucu
Yalnız acı veriyor
Aslında yalnızlık huzur veriyor ama huzur güvende olmanın verdiği rahatlık anlamına gelir. Güvende olmak da hayatının sıkıcı olmayacağı anlamina gelmez. Yani yalnız olarak güvendeyim ama hayatım çok sıkıcı
Çoğu zaman huzur veriyor.
Umarım her daim huzurlu olursunuz. 🙏🏻
bazen huzur bazen acı ama genel olarak huzur
Huzur veriyor.
Huzur
Huzur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?