Yalnızlık bazen gerçekten insanın en ihtiyacı olduğu zaman olabiliyor yalnız kalınca iyi oluyor gürültüden ve sesten uzak kafasını dinliyor ama bazen de olur ki çok zor olur sıkılır içi sıkılır kötü hisseder mutsuz olur yani hem huzur verdiği zamanlar da hem de rahatsız ettiği zamanlar da olur
Yalnızlık gerçekten insana huzur veriyor üstelik bir de çevrende seni anlamayan insanlar olursa sadece kendi doğruları ile hareket eden, senin düşündüğünü ve fikirlerine saygı duymayan insanlarla geçici olduktan sonra insan belli bir zaman sonra yalnızlığı kendine en büyük ödül olarak görüyor. Uzun süre yalnızlık sıkar ama böyle fazla kalabalığı da sevmem az insan çok huzur
Yalnızlık bazen insanı dinlendirir, bazen ise ağır gelir. Huzurla baş başa kalmayı seviyorsan terapi gibi gelir, ama yalnızlık duygusal olarak kırılgan olduğun bir dönemdeysen ağır bir yük gibi hissedilebilir. Senin için şu anki ruh halinle alakalı gibi geliyor. Dışa dönüklüğünün düşüşte olduğu bir anda, yalnızlık yanında huzuru getirir. Yoksa seni rahatsız bile edebilir. 🧘♂️☀️
Yalnızlıktan korkma kalabalık yalnızlıktan kork. Onlarca kişi olup hiçbiri sizi anlamıyorsa dinlemiyorsa değer vermiyorsa ne anlamı var. Yalnızlık iyidir. Ama tavsiye etmem. 3-4 kişiyle takılmalı yine insan.