Arkadaşlar bipolar hastasıyım, çok kötüyüm, ne yapacağım?

Bipolar hastaiyim esimden bosandim 2 yasina gircek bir kiizm var gun once havale gecirdi komsum gelmeseydi oluyordu bende babasi aradi kizimi gormek iicn hastanede oldugumuzu soyledim bagirdi bana ona bisey olrsa seni gebertirim dedi ztn siddet yuzunden ayrildik annemle bir oturuyorum sosyal hzmetler anneme teslim ettiler cocugumu ben bakamiorum diye kendimi cok caresiz ise yaramaz hiseediyorum sizce ben ne yapaim arkadaslar

Arkadaşlar bipolar hastasıyım, çok kötüyüm, ne yapacağım?
Cevapla