Küçüklüğümden beri kalabalık ortamlardan kacardim , 15,16 yaşlarında eve kapandım lise yıllarım içine kapanık özgüvensiz çekingen olarak geçti
Nedenleri var tabiki ( yaşıtlarıma kıyasla gelişim olarak zayıf kalmak aile içi dışı geçimsizlik, maddi sorunlar , çekingen genetik , babamda da çok varmış , , aileye bağlı olmam gibi gibi )
Şimdi 21 yaşıma geldim lisede staj yaptığım yerde çalışıyorum 3_4 sene olacak
Pandemiden önce spora giderdim faaliyet olarak
Şimdi gitmek istiyorum fakat işimden dolayı yaşayan ölü gibiyim bişey yapamıyorum
Çok yorgun ruh halindeyim arayışım yok monotonluğun zirvesindeyim
Sürekli olumsuz umutsuz karamsar düşünüyorum
Hayatımda değişik bişey yok ki normal yani degilmi
Tipim iyi kızlar bakar bakımlı olsam daha çok bakarlar
Ama bi türlü kendimi dışarıya atamıyorum
Arkadaş da yok , olgun biriyim bilmiyorum ya ne olcak böyle
Nedenleri var tabiki ( yaşıtlarıma kıyasla gelişim olarak zayıf kalmak aile içi dışı geçimsizlik, maddi sorunlar , çekingen genetik , babamda da çok varmış , , aileye bağlı olmam gibi gibi )
Şimdi 21 yaşıma geldim lisede staj yaptığım yerde çalışıyorum 3_4 sene olacak
Pandemiden önce spora giderdim faaliyet olarak
Şimdi gitmek istiyorum fakat işimden dolayı yaşayan ölü gibiyim bişey yapamıyorum
Çok yorgun ruh halindeyim arayışım yok monotonluğun zirvesindeyim
Sürekli olumsuz umutsuz karamsar düşünüyorum
Hayatımda değişik bişey yok ki normal yani degilmi
Tipim iyi kızlar bakar bakımlı olsam daha çok bakarlar
Ama bi türlü kendimi dışarıya atamıyorum
Arkadaş da yok , olgun biriyim bilmiyorum ya ne olcak böyle
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer