Aşırı asosyalim sosyal olamıyorum, ne yapmalıyım?

merhaba arkadaşlar ben asosyalim zorunlu olmadıkça 2-3 yıldır dışarı çıkamıyorum hiç agorafobim sosyal fobim var ayrıca dışarı çıkınca çok tereddütlü oluyorum utanıyorum dışarda hiç rahat olamıyorum çekingen biriyim zaten nasıl düzelicem
Aşırı asosyalim sosyal olamıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla