Ben mesela küs kalmaktan nefret ederim kinci insanlarlı asla anlayamıyorum😃 Bazen keşke öyle olabilsem diye düşünmüyorum değil hani 🤔

Ben mesela küs kalmaktan nefret ederim kinci insanlarlı asla anlayamıyorum😃 Bazen keşke öyle olabilsem diye düşünmüyorum değil hani 🤔

Merhametli miyim bilmem ama birisine küsünce ben bir daha barışamıyorum ya. Eskisi gibi olmam maalesef mümkün değil. Merhametsiz demeyelim de dal rüzgarı affetse de kırılmıştır bir kere diyelim :)
Bence gereken yerde gereken kişilere tepkini de koyacaksın, kinini de diri tutacaksın..
Bu merhameti de aslında o kadar abartmamak lazım. Zaten merhamet göstereceğin kişiye gösteriyorsun bu özelliğini..
Diğerlerinin öyle olmamasının sebebi hep merhametsizlik görmeleri ya da bunu çok abarttıklarından ötürü genellemeleri.
Bunun aslında sadece erkekler ile alakası yok. İnsanlık olarak bakıyorum. Bazı kadınlarda böyle. Birisi acayip bir vicdan sahibi iken, bir diğeri tam tersi olabiliyor.
Merhamet hak edene gösterilir. Herkese merhamet insanın kendine karşı merhametsizliği demektir. Akrebe merhametin sonu ölüm, serçeye merhametin sonu huzurdur.
Cevap
20Cevap
aslında merhametli insanlar bunu sömürdüklerinde kinci oluyor
yaşadıklarının sonucu bu aslında sevecen olmak kullanılıyor maalesef..
Aslında özümüzde kinci olmak yoktu. Dış minnaklar yüzünden öldü hep
Hayat ve karakter ve tabiki biraz kıymetbilmek ve farkındalıgı yüksek olmak sıcak kanlı olmak...
Çok güzel bir söz, merhamet insan olmanın mayasında var. Bu sebeple sevilir
Düşünme merhamet her yüreğe nasip olmaz yüreğine kurban merhametin var boş ver
Hayat insanı değiştirir
Valla birinden nefret edersem ömür boyu nefret ederim. Kesinlikle muhatap olmam
Kinci olmak iyi değil maalesef bende de var,🤣
Çünkü at kafalı oldukları için
Söylemek istediğim başka şeylerde var gaza getirme beni gız 😄
Kaldırıyorlar sonra haha
Her insan aynı değil keşke herkes hoşgörülü olsaydı
at sahibine göre kişner.
Beş parmağının beşi bir mi
insanın içiyle dışı farklıdır
Çünkü herkesin yaşadığı şeyler farklı
Çünkü bazı kişiler kendileri öyle oluyor
insandan insana değişiyor
Ne kadar dogru..
3 kedim var onlar bile ayrı kafada 😄
Sen öyle kal.
Karakter meselesi
Çünkü kurtlar ve kuzular vardır
Harika bir paylaşım
Teşekkürler 😊🙏
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?