+Yaşın kaç?
-(1 saniye sonra) 30
+Nerde çalışıyorsun
-(3 saniye sonra) Fabrikada
Neden konuşurken 1 saniye ve üstü düşünüp cevaplamak saçma geliyor insanlara. Ona bakarsan whatsapta 1 saat 24 saat cevap vermeyenler var
-(1 saniye sonra) 30
+Nerde çalışıyorsun
-(3 saniye sonra) Fabrikada
Neden konuşurken 1 saniye ve üstü düşünüp cevaplamak saçma geliyor insanlara. Ona bakarsan whatsapta 1 saat 24 saat cevap vermeyenler var
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Okuma veya anlama ve tepkime hızı değişir insana göre
Herkes cevabı ışık hızında bekliyor nedense
Boşversene bekleyemenş umursama bile
Düşünecek soru var düşünmeyecek soru var. Yaşını da düşünmenin gereği yok bilmiyor musun ki
Peki whatsapta 24 saat cevap vermeyenler var
Onlar neden garipsenmiyor
Ne alakası var aynı şey mi? İnsan her dk telefonuna bakmak zorunda değil
İnsanlar soruya ışık hızında cevap vermek zorundada deģil
Keyfin gelmiyordur vermiyorsundur okey, aynı şey evet karşılaştırabiliriz. Öyle mi?
Keyif için cevap vermemek asıl anormal olanı. Sen o kişiyle arkadaşsın o kişi sana soru sormuş sen diyorsun keyfim isterse cevap veririm bu ayıp... Anormal olan bu. Ama sen dersen keyfine göre cevap vermeyebilirsin ama yüzyüzeyken ışık hızında cevap vereceksin bişey sorduğumda bu yanlış
Bazen insanın kafası karışıktır yaşını bile düşünme ihtiyacı hissedebilir bu normal birşeydir. Birine yaşını sor 10 saniye sonra bile cevap verse bu anormal diye damga basma
O zaman zihninde sorun var ablam. Karşılaştırdığın şey bir değil, ben whatsappa girmek istemediğimde girmem mesaj olsa dahi, bu benim tercihimdir. Biri sana soru sorduğunda cevap vermiyor olmak da bi tercihtir ayıp ya da değil. Ama oturup düşünmek yaşını mesleğini nörolojik bi problem bence
Anormal ama.
Hayır değil... Işik hizinda cevap beklemek anormal bir durum. Çünkü insanın beyni karmaşıktır başka birşeye yoğunlaşmıştır. Robot gibi sana hemen yaşını söyleyemez. 1 ila 3 saniye düşünmesi gerekebilir bu normaldir. 10 saniye bile düşünse bu da normaldir.
Değildir ama peki
Keyif için cevap vermeyen insanın psikojikman desteğe ihtiyacı vardır. Ozaman o insana sormazlarmi sen bununla konuşmak istemiyorsun sevmiyorsun ama arkadaşsın diye.
Işık hızında cevap beklemek anormal bir durumdur... bunu kafana yaz. Birgun eger yaşını sorduğun birisi sana 3 saniye sonra cevap verirse bunun kafa gitmiş deme. Yadırgama
"Ayıp ya da değil bi tercihtir" diyorum ya. Keyfin yoktur cevap vermek istemezsin omuz silkersin. Yaşını 10 saniye düşünmek ise bi nörolojik probleme işarettir.
Birgun eger karsilasirsak sana 1 dakika sonra cevap vercem... Çünkü keyfim öyle istiyor. Sence normal mi bu durum. Tepki süresinde uzunluk olabilir ama keyfi bir iş olamaz...
Evet normal, canın istemezse hiç de vermeyebilirsin "AYIP YA DA DEĞİL" diyorum ama anlaşamıyoruz. Sen ister 1 dakikada ver ister 11 dakikada ver tamam
Keyif tercih degildir anormal bir durumdur... Konuşmak istemiyorum bir tercihtir...
Bana da 10 saniyede yaşını söylemek anormal bi durumdur, ee? bi saattir yaftalayamazsın bıkbık konuşuyorsun kendin yaftalıyorsun :)) Sıkıntı.
Kişiye dersin canım hiç konuşmak istemiyor sonra konuşsak sorun olur mu? Bu bir tercihtir. Ama sen durduk yere cevap vermezsen mesajları 24 saat bekletirsen 24 saat sonra cevao verirsen bu anormal bir durumdur ve karşıdaki insan acaba benimle ilgili bir sorunumu var diye düşünmekte çok haklıdır
10 saniye düşünmek de anormal bi durumdur. Beyin karmaşıktır ama bildiği şeyler konusunda değil. Nefes alırken düşünmezsin alır verirsin reflekstir, çalıştığın yere her gün gittiğin için bunu söylemek de hızlı olmalıdır 10 saniye düşünemezsin, düşünüyorsan da nörolojik olarak bi bozukluk vardır.
Yani yaşını 1 ila 3 saniye arasında söylemesi bir sorun teşkil etmez... Kafası karışıktır dalgındır bu soruyu beklemiyordur. Veya bir derdi vardır.
Tamam ablam
İnsan adını bile unutabilir ışık hızında sòylemesi bekleme. Dediğim gibi derdi sıkıntısı olabilir veya başka bir şey ile kafası meşgüldür acil bir durum olmuştur yani çeşitler sınırsız. Buyüzden yaşını ışık hızında söylemedi diye anormal demek anormalliktir... Yani canım kardeşim öyle senin kafan rahat diye herkesin kafası seninki gibi olmuyor...
Tamam ablacım
Burcun nedir?
Düşüneyim bi dk 10 saniye ver bana
boğa
Tamam düşünebilirsiniz 🙂
İşte bak nekadar güzel düşünme fırsatı istedin.. maalesef bizim halkımızda eğitim olmadığı için bu durumu anlayamıyor. Anlamadığı herşeyide anormal olarak görüyor.
:))
Hep oluyor
olmuştur illa ki
Evetttt !!